Kızlar 47 gunluk bebegım var, bebeklernz ne kadar surede ne kdar emıyor sankı benm bebegm bıraz uzun surede emyo gıbıme geldı acıksa aglarsa dımı ac olsa, 3 veya 4 saat ac surdgu oluyo bazen gece 4 saat uyudugu oluyo emerkende 10 dk 15 dk emıo hatta bazen 5 dk bıle emdıgı olıyo acaba doymuyor ac mı kalıyor dıye dusunuyorm napmalıyım aynı durum yasayan varmı?