Kuzeyufuk Kızlar bebeğim. İki buçuk aylık sadece yüz üstü yatıyor herkes çok yanlış diyor sırt üstüne çevir diyor ya sizin bebekler nasıl uyuyor benim gibi olan var mı
Cheddar Kuzeyufuk gözetim altında yüzüstü yatırırdım ama değilsem düz yatırıp kafasını sağa sola çevirirdim ya da yan yatırıp sağdan soldan minik babynest için yastıklar vardı onla desteklerdim
Morfrenk Kuzeyufuk 4 aylık olana kadar yüz üstü yatırırdım, sırt üstü yattığı zaman elleriyle kendini uyandırırdı.
ElmarNarmin Kuzeyufuk 20 günlükken başladı yüzüstü uyumaya. Sadece gündüzleri kendim uyanıkken yatırıyordum öyle. 3ayında artık kafasını sağa sola yaptığı için geceleri de öyle uyutuyorum. Şuan 6ay15günlük
Omus35 O aylarda erken olabilir ama zorla döndürmüyorsun ki sonuçta huyuzlandığı zaman çevir uykusunu bölmeden
harley Kuzeyufuk bende yatırıyorum öyle kafasını çeviriyor kendi kendine çok uykusu varsa yan yatırıyorum
sntnblk Kuzeyufuk benim bebeğim de 2 aylık bende yüzüstü yatırıyorum zaten kafasını tutabiliyor kendi çeviriyor rahatsız olduğunda ama gece çok derin uykuda yatırmamaya çalışıyorum sırt üstü kendini uyandırıyor kundağa da müsaade etmiyor gündüz genelde yüzüstü yatırıyorum
sntnblk Kuzeyufuk bende yüzüstü yatırmak sağlıklı diye biliyorum aslında gaz için felan da iyi geliyor
Bebitom_3 Kuzeyufuk benim oğlum 19 günlük yüzüstü yatırıyorum. Yoksa uyumuyor ağlıyor gündüz gözümü hiç ayırmıyorum üzerinden reflü yatağında yatırıyorum… gece yan yatırıyorum…
Elifinannesiii-11 Kuzeyufuk 40 ı çıktıktan sonra hep yüz üstü yattı 9 aylıgız bir sıkıntı yaşamadık. 6 aylıktan beri de kendi istediği şekilde yatıyor 🙂
S_x_w Kuzeyufuk 2.bebeğim kırkı çıkınca yüz üstü uyumaya başlamıştı..ve hep öyle uyudu ancak göğsüne kadar kafasını kaldırırdı😅🤭 annem de bu kendini kurtarır merak etme derdi tabi gece sık sık kontrol ederdim