Alyatrd Merhabalar , kızım 5buçuk aylık laktoz alerjimiz olduğu için neocate mama verdi doktor ama içmiyor tadı çok kötü , sizler kullanıyor musunuz bebişleriniz içiyor mu
Zuhallkahraman Alyatrd bir de alerji mamaları arasında en içilebilir olanı evolvia diye duydum. Dr danışın isterseniz
Mu-Mi Alyatrd benim bebeğimde onu içmedi. Kokusu çok kötü gerçekten. Vanilya şurubu koyarak denedin mi?
seleno Alyatrd biz 2 haftadır kullanıyoruz canım 2 gün baya zorladım müzikli bir çıngırağı var onu sallayarak oyunla yedirdim sonra alıştı 3 aylık benimde bebeğim
Alyatrd Zuhallkahraman pekmezi düşündüm ama daha ek gıdaya başlamadık zararı olur mu diye korkuyorum . Siz de mi neocate kullanıyorsunuz
Zuhallkahraman Alyatrd yoo biz kullanmıyoruz. Pekmeze gelince bir şey olmaz bence. Zaten 5 buçuk aylıkmışsınız