Arkadaşlar muhakkak bilgisi olan arkadaşlae vardır diye tahmin ediyorum. Ben ataaöfte özel güvenlik ve koruma ön lisans okuyorum 2. Sınıftayım bitti sayılıe dgs ye giricem. Ata aöf ün sayfasından baktığımda yalnızca acil yardım ve sosyal hizmetlere dgs ile girilebilie diyo. Fakat netten baktığımda ise başka bölümlerde var. Sorun şu ki bu 2 bölümünde lisans ücreti yarıyıllık 900 lira 🙄 yılda 1800 lira vermek hiç işine gelmez birde kalıcakmısın geçicekmisin muhabbeti. Sıkıntı yani. Başka hangi bölümlere geçebilirim bilen var mı acaba aranızda?