Meryycan 15 mayısta doğum yaptım sezeryan ile. Dun aksam taburcu olup eve geldik bu sabah itibariyle emerken burnunda hırıltı duydum sümük vardi temizledim rahatladı emmesi. Ardına bir kaç saat sonra kolostrom sütü öylece kustu ardı ardına hapsurdu burnu soğuk şimdide. Nasil nerde üşüttüm anlamadım ne yapabilirim fikir verirmisiniz
pogacayanakli_aylamm Meryycan benim bebegimde bu şekilde olmuştu. Ilk sutu kusty baya 2 günlüktü hapsiriyordu durmadan ama normal canım bebek fazlasını kusar ve hapsurmasida normal yeni doğan bebek burun içindeki pisliğini hapşırarak atar çok temizlemek için uğraşma zarar gelmesin
ipek39ela Meryycan üsüttüğünü düşünmeyin ya yenidogan bebekler sürekli hapşırır ve burnlari tıkalı olur genelde, kusma da çok olur hepsini yaşamıştım ben de, burnunu fizyolojik serum ve aspiratör ile temizleyin ara ara biseycik olmaz korkmayın lütfen 😊
Beycaamommy Pek üşüttüğünü sanmam benim bebekte de burnunda sümük sıkca olur bolcada hapşurur midesi daha çok küçük süt fazla geldiği içinde kusmuş olabilir kapiiler yani uç kısım kan dolaşımı tam gelişmediğinden uzuvları soğuk olması normal hatta bazen emdikten sonra bir iki öksürür keyfi yerindeyse ateşi yoksa pek de korkmaya gerek yok oda sıcaklığına uygun giydirin terlemesin
Mlke301020 Meryycan hepsi gayet normal belirtiler canım. Üşüttüğünü anlamak için karnına ve ensesine bakın sıcaksa sorun yok. Hapşırmalarıda gün içerisinde olur. Hırıltı derseniz burnu tıkanıyordur onu da zaten temizlemek gerekiyor. Bu uzun süre böyle devam ediyor. Kusmaları 4 aylığa kadar yanda daha da uzayabilir.