Semahmet18 Bugün 4.ay aşısı vuruldu ama kendini yırtarcasına ağlıyor normal mi bu sünnet olurken bile bu kadar şiddetli ağlamamıştı çok şaşkınım aşıdan mı acaba yoksa başka bişeyimi var anlamadım
Deniz3402 Semahmet18 aynı şekilde. Hiç görmediğim kadar çok ağladı aşıdandır diye düşünüyorum. Biraz oyaladık sustu. Geri ağlıcak mı diye korkuyorum
Semahmet18 Deniz3402 benim oğlum çok şükür ağlamadı artık biraz ateşlendi gibi ağrı kesici verdim şuan iyi seninki ağladımı canım