cocomelon33 Eylemasil1 ilk ay başladı hayatımda hiç dökülmediği kadar çok dökülüyor Allahtan saçım sık
BabyGroot Eylemasil1 2-3 aylıkken falan başladı sanırım çokf azla döküldü ama şimdi bebek saçlar geliyor 😍
QueenBeee Eylemasil1 doğum yaptığım ay dökülmeye başladı bebeğim 4 aylık hala topak topak dökülür 😔 ve saçım az ve ince nasıl yapacağım bilmiyorum
BabyGroot Eylemasil1 multivitamin kullanıyorum sanırım onun etkisi de var ama hormonlar düzene girdikçe dökülme azalıyor zaten canım 😊
Keten Eylemasil1 doğum yapalı 3.5 ay oldu bu ara aşırı saçım dökülüyor heryer saç napıcam bilmiyorum 🤷♀️