Yavuzseliminannesii Kızlar bir ay sonra memleketime gidicem uçakla ilk defa bebeğimle tek başıma gidicem o zaman tam 10 aylık olucak bebek arabası bir yandan bebek nasıl oyalicam nasıl zaptedicem diye kara kara düşünüyorum tecrübeli anneler yazarsa sevinirim
mariecurie20 Yavuzseliminannesii ben de bi ay sonra kızımla uçağa binicem. Bebek arabası almıycam ben tek bavul ve sırt çantası 13 aylık olucak benimki de yürüyor. İnşallah sıkıntı yaşamayız. Zaten ordakiler yardımcı olur diye düşünüyorum
Simay41 Yavuzseliminannesii biner binmez emziriyorsanız emzirin bide sevdiği oyuncakları alın yanınıza
bluem Yavuzseliminannesii 5.5 aylikdi ucakda cam kismind aoturduk bir kemer veridler bağlıyorsunuz bebekle kendinize sorun yasamadik 1.5saat uçtuk oyuncak verdim bolca oynadim bazen bagrdi sıkıldı ama yanimdaki kiside yardimci olmusdu o zmn korona yokdu tbi
endlesslove Yavuzseliminannesii Sorun olmuyor merak etmeyin. Tüm işlemleri halledene kadar zaten arabasında oluyor. Sonra da sadece uöağa binerken arabayı girişte alıyorlar çıkarken veriyorlar. Bende kızım 6 aylıkken 9 aylıkken 14 aylıkken falan bindim sorun olmadı
Yavuzseliminannesii mariecurie20 bebek arabası memlekette elim kolum olacağı için mecburen götürüyorum bende🙈
Simay41 Yavuzseliminannesii bebek arabasını uçağa binene kadar yanınızda götürüyorsunuz inerkende kendileri uçağa kadar getiriyor size sıkıntı yaratmaz hiç bi şekilde ☺️
Yavuzseliminannesii Simay41 gerçekten içim rahatladı ya teşekkür ederim valla naparım diye çok düşünüyordum🌸
SongulTurk Simay41 ablam o şekilde geldi yanımıza bi sıkıntı yaşamamış şükür yardımcı olmuşlar bebeği 10 aylık
Yavuzseliminannesii bluem bizde eşim varken yolculuk yaptık lakin tek başıma ilk defa birde korona var bakalım artık hayırlısı olsun🙈
Pozitifmom Yavuzseliminannesii ben 4 kez bindim oğlumla yalnız. Gözünüzde büyütmeyin. Araba ya da kanguru alın yanınıza daha rahat edersiniz. Emzik emiyorsa uçuş anında emmesini sağlayın kulakları acımasın. Yemekle arası iyiyse yanınıza yiyecek birşeyler alın huysuzlanırsa oyalanır. En sevdigi oyuncagını veya kitabını alın. Zaten uzun sürmüyor şehirlerarası uçuş ise. Endişe etmeyin. Siz stresli olursanız o da öyle olacaktır. Rahat ve sakin olun❣️
Yavuzseliminannesii Pozitifmom kullanıcı adınızla müsemmasınız gerçekten pozitif enerjiniz için çok teşekkür ederim ☺️
OzlemAlisa Yavuzseliminannesii kızım 22 aylik ve 2 ayliktan beri tek basimiza ucuyoruz. Sevdigi oyalanacagi oyuncaklardan alin yaninza. Aglarsa diye stres yapmayn bebeğinize de yansır. Benm kizim genelde o seste mayışıp uyuyordu.