vanilyakokusu merhaba. Ben göğüs ucum küçük olduğu için kullandım ilk ay. Doğumdan önce emzirme danışmanından eğitim almıştım, emmesi için meme ucuna gerek yok sakın silikon uç kullanma bilmem ne… Bebek doğdu ememiyor çocuk. Ben silikon uç ne olur ne olmaz diye alıp götürmüştüm hastaneye, resmen kurtarıcı oldu. Onu takınca rahat rahat emebildi yavrum, anne sütü aldı. Hiç merak etmeyin eğer silikon uç ile tutarsa, bir süre sonra kendisi bırakmak istiyor çenesi de kuvvetlendiği için rahatça emiyorlar. İnanın hep böyle mi devam edecek diye düşünürdüm silikon uç yıka hazır et vs. Bitti gitti, oğlum 3 aylık oldu çoktan bıraktı.
wee baby tavsiye etmem ama. Ben mamajoo almıştım kelebek şeklinde avent de o şekilde. Kelebek olanlar tavsiye ediliyor ben de kesinlikle tavsiye ederim. Wee baby tam yuvarlak, bebeğiniz sadece silikona temas eder emerken. Ama diğeri yanları açık.
geçen hafta bir arkadaşım sordu, sorduğu için tavsiye ettim. Kullanmış, çok mutlu çok rahat ettim diyor…