Annnneeee bizde de vardı uzamış sarılık 🙄
Aynı benim oğlum da 2660 gr doğdu. Hep az az kilo aldı, hala daha ufak bi bebek 🤷🏻♀️ ilk aylarda hiç aylmıyodu çok üzülüyordum.. Elimden bişey gelmiyodu hep emzirdim günde 2 defa da mama verdim. Şimdi ki aklım olsa daha fazla mama verirdim ama o zaman sütüm azalır korkusuyla hep emzirmeye çalıştım..
Ama çok şükür geçti gitti 🙏🏼❣️
Sizinki de geçer inşallah 🤲🏼