Oguuu26 Kızlar bebeğim kollarını çok hareket ettiriyor 21 günlük yarım kundak yapıp uyuttum az önce battaniyeyi sardım sıkmadım çok. Böyle rahat uyuyor yoksa hep mıkırdanıyor dalamıyor . Yarım kundağın bir sakıncası olurmuki korkuyorumda ama
Srhtzlyh Oguuu26 benim bebegimde hep kendini uyandırıyor 4 ay 4 günlük oldu hâlâ geceleri yarım kundak yaparak uyutuyorum daha iyi uyuyor😊
curly_mom Oguuu26 uzmanlar bile 4 ayına kadar yarım kundak öneriyor 👍🏼 Zaten öyle daha iyi uyuyormuş bebekler ben de çok yapmıştım müslinle kundak 😅
Periii Oguuu26 olmaz tam aksi daha rahat uyuyorlar elleri sürekli hareketli olunca tam uykuya dalamıyorlar
MomofGok Oguuu26 yarım kundak uyurken bebeklere öneriliyor çünkü hem anne karnındaymış gibi güvende hissediyorlar hem de irkilerek uyanmalarına engel oluyor. Oğlumu 5. Aya kadar yarım kundak yaptım 5.ayda kendi istemedi artık bıraktık 😊
Klcctugce Oguuu26 5 ay böyle uyuttum. Hem uyku tulumu hem kundaktı. Hatta burada uçakta, elim ayağım olmuştu bu kundak ☺️
Flamingom Oguuu26 owli uyku gurusu öneririm. 6 aya kadar kollar kapalı moro refleksi ile çok uyanırdı. Uyku kalitesi artmıştı.