Kızım 11 aylık oldu bugün, 2 ay oldu ben işe döneli. Kayınvalidemle annem dönüşümlü bakıyor başta çok içim buruldu üzüldüm işe giderken yolda bile fotolarına bakıyordum sonra alışıyosun😂 şimdi 10 gibi fln anca fotolarına bakıyorum 😂 süt iznim de devam ediyor öğlen eve geliyorum zaten ama süt iznim bitse de mesaim kısa olduğu için 3 te çıkacağım. İnsan korkuyor elbet yavrusunu bırakmaya ama alışıyosun canım ya üzülmeyin canından kanından biri bakıyorsa yüreğini evde bırakmıyorsan şükret haline.