nazlieylul Bebeğimde kanda enfeksiyon var çok yüksekti bu yüzden bağışıklığı düştü ve artmıyor sütüm yok çok veremedim zaten ikizlerimden biri böyle süte ihtiyacım var belki ozaman bağıışklığı artar 😔😔