zynn Tugbayilmazz Emzirme parası otomatik yatıyor. E devletinize banka ibaninizi tanımlarsaniz PTT ile de ugrasmazsiniz. Doğum parası dediğiniz 300 TL olan mi. Rapor parası mi
Gorkeminannesiii Tugbayilmazz süt parası otomatik yatıyor hesaba dogum parasınıda eşiniz gidip basvuru yapsın kaymakamlıga bebegin kimligiyle 1.5 ay sonra falan yatıyor hesaba
zynn mltmkrkl Ya sonuçta sisteme doğum yaptığınız girildiği için otomatik yatıyor işte başvuru gerekmiyor onu demeye çalışıyorum