bozobeydrk Anne4 izlediğim bir videoda soğuk suya koyuyordu. Bende soğuk suyla beraber dolaba koyuyorum.
bala86asel Anne4 Bozduktan çıkarılan süt ilk önce dolabın altına konuyor Kesinlikle dışarda bekletmeyin geceden dolabın alt tarafına koyun zaten sabaha kadar o süt çözülmüş olur
Defneadaaa Peki buzluktan çıkan sütte neden koku oluyor ağzı kapalı olmasına rağmen kokuyor çözüldüğünde kızımalmıyor biberonu koktuğu için mi yoksa anne memesine alıştığı için mi 🤦🏻♀️Daha önce hiç biberon vermedim 2 ay 10 günlük kızım