Ciruzfe4
4ay25günlükken ayırdım. Şu an 6ay 15günlük. 2ayından gündüzleri odasında, geceleri bizimle anne yanı beşiğinde uyuyordu. Ayırınca tüm uykuları odasında yapmaya başladı. Hiç zorluk çekmedim. Gece beslenmesi de devam ediyor.3 kez besleniyor. Tabi 3 değil daha çok kez uyanıyor. Ama önceki beslenmeden 3saat geçmemişse emzirmiyorum. Geri uyutmaya çalışıyorum, bezen yatağında pışpışla, ağlarsa kucağımda sakinleştirerek 😊