Kızlar selamlar, burun aspiratörü kullanmanın zararlı olduğunu söylüyorlar siz ne düşünüyorsunuz oğlumun burnu çok tıkanıyor sadece damla ya da serum fizyolojik kullandığım zaman çıkmıyor hapşırıkla falan çıkmıyor bu yüzden aspiratör kullanmak zorunda kalıyorum