Bebeğim 2 gün önce oyuncak atından düştü. O gün içinde gözlemledim bir sıkıntısı yoktu ama dün akşamdan beri kafasını değişik bir hareket yapıp yana yatırıyor sürekli. Yarına randevu aldım hastaneden içim rahat etmedi. Bebeği düşüp sonradan belirti verip bişey olan oldu mu ? Aşırı canım sıkkın. Ne olur başınıza böyle bir şey geldiyse yazın