Smyyekaleli AlyaMerveMina geciyor şükür gecince de uyumuyorlar ama sarilik uyku yapiyor bebeklerde şimdi su içmeye bile kolay kolay gidemiyorum hemen ağlıyor uyku yok
AlyaMerveMina Smyyekaleli benmkıde basladı :)) emıyor yatırıyorum tekrar aglıo aranıyor agzıyla :)) olsun aglasın cok dua ettm :)
OgretmenHanim AlyaMerveMina kan şekeri hızla düşebilir. Zorla da olsa uyandırın besleyin. Benim kızımda öyleydi kan şekeri düştüğü için hep uyku halindeydi. Zorla da olsa besleyin. Sağlıkla büyütün miniği❤️