endegerlimoglumm her kaka yaptgnda yıkıyorum. Her çiş yaptigindada saf sular var bebeklern popolarni temizlemek için dışarıda kolaylik olsun diye. Ondan aliyorum ve her degistrmede pamugu islatip oyle siliyorum. Simdiye kdr hic pişik olmadı. 3 ay 10 günlük bebegim. Silsen iyi olur bence mikrop uretebilir cnm idrar yolu enfeksiyonu olurda Allah gostermesin.