senem9 Seda-_162 şöyle bir şey diyeyim size. Fotoğrafta üç ürün var. Şampuan sıfır hiç kullanmadım. Pişik kremi tam dolu sayılır. Bir de nemlendirici var. Onun da üstten üç parmak kullanılmış gerisi duruyor. Hepsini 100 e yarın kargolayabilirim. Yok derseniz de 50ye şampuanı gönderirim yarın yine. [url=https://www.hizliresim.com/t9nqslt][img]https://i.hizliresim.com/t9nqslt.jpeg[/img][/url]
senem9 Seda-_162 yok ne demek soracaksınız tabii ki. Ekliyorum aklınız kalmasın diye [url=https://www.hizliresim.com/hz93agv][img]https://i.hizliresim.com/hz93agv.jpeg[/img][/url]
senem9 Seda-_162 [url=https://www.hizliresim.com/gw9f1j4][img]https://i.hizliresim.com/gw9f1j4.jpeg[/img][/url]