KevserKaan Kızım 63 günlük mamayı bitirdikten sonra 2 saat zor dayanıyor. tekrar mama içmek istiyor 2 saatte bir 90 ml yani 3 ölçek içiyor sizde durumlar nasıl ?internette okumuştum atak haftasında çocuklar çok emek isteyebiliyormuş. bu sizce doğru mu?
Mom8732 KevserKaan 2 saat ideal bi süre ben aptamil kullanıyordum 2 saatte 1 60 ml veriyordum yetiyordu. Kilosuna göre farklılık gösterebilir
Organikumos KevserKaan benim ki 8 aylık olucak başından beri böyleyiz hiç 3 saatte bire falan çıkamadım 😅 çabuk acıkıyor demek ki 🤷🏻♀️
Hygge KevserKaan Bazı kişiler mamayı değiştiriyor bu durumda. Benim oğlum da 2 saatte bir içerdi, 7 aylık oldu hala 2-2 buçuk saatte bir içiyor🤷🏼♀️😃
Sarizeynep KevserKaan benim kizim 120 iciyrdu.hatta 3. aya dogru 150 ye cikmistik. acimiyrsa doymuyordur bebek
KevserKaan Mom8732 ama Doktorlar diyor ki 3 saatte bir verin 3 saatte bir o mamayı anca sindiriyor çocuklar diyorlar kafam karıştı iyice 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Prensesim-ipek KevserKaan valla bizimde iki saati geçmiyor 90 CC veriyorum bende. Bende merak ediyorum bu konuyu hani mama daha geç sindiriliyor diyor doktorlar ama bizimde sık sık almak istiyor
Mom8732 KevserKaan ama bebeğin günlük toplam alması gereken bi miktar var siz gece beslemesi 2 kere yapıyorsunuz sadece aradaki zamanı da bebek gündüz tamamlıyor o şekilde düşünmeniz gerekiyor
Balbocegimm KevserKaan doktorların 3 saat deme sebebi biraz da gaz oluşumunu önlemek için. 5. Aydan beri mama veriyorum daha önce hep anne sütü içti bebeğim. Anne sütü içerken bile çok gazlı bir bebek olduğu için bana her emmek istediğinde verme araya 3 saat koy demişti.
KevserKaan Prensesim-ipek sizinki kaç aylık ? Aynen burda bir çok annede öyle söylüyor o süreyi uzun tutmaya çalışıyorum ama çok acıklı ağlıyo yavruma aziyet ediyorum resmen 😞
KevserKaan Organikumos acaba öyle mi 🤷🏻♀️ el gıda ya hangi ayda geçtin ? Hep mamami içiyordu birde 😊
Organikumos KevserKaan ben golden goat kullandım uzun süre sonrasında da baby goata geçtim. Aptamil vs gibi şeker yada aşırı doyuruculuk olmayan mamalarda bu sorunu yaşıyor bebekler daha sık acıkıyorlar dedi doktorumuz bende ona bağlıyorum. 6. Ayda başladım ek gıdaya tadım şeklinde şuan 3 haftadır iki öğün ek gıda almasına rağmen süt saatleri hala şaşmıyor arıyor yani resmen alışmış 😅
KevserKaan Organikumos ben ilk aptamille başladık aşırı gaz yüzünden bıraktım. Sonra bende golden goata geçtim oda kabız yaptı malesef 🤷🏻♀️ mecburen Bebelac Gold a geçtim bu çok iyi geldi şükür
Organikumos KevserKaan kendileri seçiyor valla mamalarını 😅 bende golden da aksine fazla tuvaletini yapıyor diye değiştirdim 😅
KevserKaan Mom8732 Gece beslenmeyi de gündüz beslenme saatlerinide kendisi belirliyo ben sadece yapıyorum 🤷🏻♀️
KevserKaan Prensesim-ipek biz yeni bitirdik 2.ayı düzelsin güneşli günler gelsin diye bekliyorum ama nafile 🤦🏻♀️