Her çocuk böyle mi acaba
2.5 yaşında ama alırız bağımsız bana bile hiç anneci değil çocuk çıldırcam bana bi başka
Kızdığım anda dönüp bana seni sevmiyorum babamı seviyorum diyişi var herkesin peşine takılıp gidişi var gittiği yerden dönmek istemeyişi eve gelmek istemeyişi var allahım çıldırcam sanki çocuk bambaşka bi boyut çok inatçı tamam düşkün olmasında bukdar da olunca üzülüyorum anne derdinde değil çocuk hiç ben şimdi bile hast olsam anne derim ya çocuk hiç bana mısın demiyor