Doğduğunda babaannesi ve dedesi hediye almıştı ama büyük geliyordu ve ayarlanmıyordu bileğine göre. 1 yaşına doğru olmaya başladı ama isim yazılan kısım çok inceymiş kırıldı yaptırdık sonra tekrar yamuldu. Ben de uyurken yüzünü çizmesin ya da dışarda kırılıp düşmesin diye takmadım. Sonra onu satıp biraz kalın aldık. Kasım ayından beri takıyor 27 aylık. Zaten dışarı vs de çıkmıyoruz bileğine olmayana kadar takarım