green_love1 Anneler bebeğim doğduğunda süt yapar diye baya karpuz yemiştim ve o gece çok huzursuz olmuştu bebeğim sonra karpuz gaz yapar diye duydum bir bilginiz var mı yine yesem aynısı olur mu acaba?
Aryemus_3 green_love1 vallahi şimdiki aklım olsa herşeyi yerdim aç gezdim gözüm herseyde kaldı ama yine aşırı gazlıydı makattan bile çekildi gazi yine rahat etmedik dr bana acı ve baharat dışında herşeyi ölçülü ye demişti dinlememiştim yazık etmişim kendime
Mom626363 green_love1 bence cok sakındıkca daha cok gazlı oluyo herseyden azda olsa yiyin asiri baharata kacmayin rezene icin bir bardak
green_love1 Aryemus_3 gaz diyeti yapıyorum resmen yeter ki gazı çoğalmasın rahatsız olmasın diye bazen de canıma tak etmiyor değil 🙈
Aryemus_3 green_love1 vallahi benim kadar yapanı bilmem ama boşunaymış bazı bebekler naparsan yap oluyo kimi de herşeyi ye hiç gaz yok