Aselasya Bugün ek gıdaya başladık kızım sadece mama alıyordu 6 buçuk kilo ek gıdaya başlayalım dedi çok mu az kilosu kabak püresi yaptım verdim 😭😭
Miskokuluoglununannesi Daphnemom Aselasya yok az degıl bızde 4 ay 13 gunluguz 6400 dik daha bugun gttık ama bıze de ek gıdaya baslayabılırsın dedı ama kilosu ıyı dedı
Busder27 Aselasya Aselasya merhabalar uzattığınız yerde mi veriyorsunuz yoksa oturmaya başladı mı masasında mı yediriyosunuz
Med Neden başlamanızı istedi zayıf mı dedi? Kilosu gayet iyi bu doktorlar neden farklı farklı konuşur anlamam
Aselasya Busder27 merhaba başına yaatik koyuyorum öyle veriyorum blendirde püre yaptım kabağın çekirdeklerini edemediğim için az az kucağıma oturtuyorum
Busder27 Aselasya çok teşekkür ederim kızmda 4,5 aylıkta daha oturmadığı için sordum peki püreyi sütünüzleya da mama ile mi sulandırdınız
Aselasya Busder27 Ben haslahinca hemen blender de çektim kendi sulu oldu yani kendi suyuyla ama olmasaydı mama ile sulandiracaktim çünkü sütüm yok 😭
SeSa24 Zayıf olduğu için değil de belki mama alıyorsa onun için demiş olabilirler benim kızım kilo olarak hep ortalamanın bir tık üstündeydi ama doğduğundan beri mama meme gittiğimiz için bizde 4.5 aylık başladık ek gıdaya
Busramaden Ek gıdanıb bazı krıterlerı var o krıterler olusmussa ek gıdaya baslanması normal olur yanı beslenememesıyle alakalı degıldır zaten suanda tadımlık verıceksınız karnı doysun dıye degıl asıl besın sut veya formul mama olucak