Kızlar 90 günden itibaren destekli oturulması ile ilgili osman gönülalın ın bir videosunu izledim. Kucağınızds oturtmaya başlayınki 6. Ayda desteksiz oturabilsin ve ekgıdaya başlayabilin diyor. Benim oğlum 40 gün erken doğdu, şuan 3 ay 6 günlük. Destekli oturtmaya başlamalı mıyım? Yoksa 4. Ayımı beklemiyim