Ozbek42 ben 2 aylıktan beeri araştırıyorum canjm yok şuanda devlet hasranesi yapmıyor nasıl öğrwnicem 182 aradım hastaneye arayın sorun dedi yakınımdakı hastanede iyi doktpr oldugunj ogrendım aradım ama pandemıden dolayı amelyat sünnet yok dediler ee peki bütün hastaneleri arayıpmı öğrenecem yani anlayamıyorum ki canım galiba özele mecbur kalıcam 4 aylık daha fazla bekletemem büyüyor