Canan_sezer Anneler lütfen acil 3au 10 günlük bebegim var ucak yolculuğu zarar vetirmi doktorunuza ulaşamıyoruz acil şehir dışına cıkmamız gerekiyor lütfen yolculuk yapan varsa bilgi verebilir mi
2bebek1kedi Canan_sezer ben oglum 4 aylikken ucak yolculuğu yaptim hicbir zarari vs olmadi ne olabilirki zaten? Kalkista ve iniste emzirin bukadar.
Alpingo Canan_sezer izin belgesine gerek yok kalktı yasaklar biletiniz olduğu için her saat yolculuk serbets
Canan_sezer sassygirl herhangi bir izin belgesi falan gerekiyormu peki bilginiz varmı bi zararı yoktur dimi cok tedirginim