Ben aklınıza gelebilecek neredeyse bütün damlaları kullandım(aguline, nurseharvey colex, sip samplex, maflor, biogaia, relactaz gibi) probiyotik olan biogaia bile bebeğimi mafetti daha çok sıkıştırdı danla verdiğim günler çıldırmış gibi ağlıyordu masaj yaptırmıyordu ağrıdan, sebebi ne çözemedik en sonunda sinirlendim hepsini bıraktım aktardan bitki çayı karışımı aldım onu içiyorum
Kendim bebeğimi hergün ılık banyo yaptırıp karnına masaj yapıyorum, hergün bebek arabası ile bozuk yollarda yürüyüşe çıkarıyorum, damla kullandığımız zamanlara göre daha iyi şuanda tam 3 aylık