Selamlar
Doğumdan sonra kontrolümde rahim ağzı yaram olduğunu öğrendim. Doktorum şu anlık herhangi bi işlem gerekmediğini, eğer şikayet olursa yakma işlemi yapabileceğini söyledi. İlişkide biraz acıma oluyor. Bu tür bi sorun yaşayan oldu mu. Kendiliğinden geçme gibi bir durum oldu mu. Yaşan bilen gören duyan var mı :))