Gr2727 Kızlar bebeğim 6 aylık oldu çamaşır detarjani üni baby kullanıyorm ama HC memnun değilim lekeleri geçirmiyor deli olucam artık bana iyi detarjan yumuşatıcı önerir misiniz
PortakalliKahve Gr2727 duru granül kullanıyorum bende memnunum. Çıkmayan lekeleri leke çıkarıcıyla çıkartıyorum
Merveyagmur Just green baby kullanıyorum. İçerik olarak doğal ve lekeleri çok güzel çıkarıyor. Düşük derecede yıkadığımda da aynı şekil. Kokusu da çok hafif. Çok övdüm ama çok seviyorum😅