Nur5555 Canm benim kızım 4 aylık gaz damlası 3 veya 4 defa kullandım , gazı olunca kimyon çayı iciririm birkaç kaşık , çok işe yarar , kaynar suya çay kasigiyla kimyon koy karıştır biraz beklet bebisine içir , sende iç , her yemeğine de kimyon at çok faydası olur gazına