Selam. Arkadaşlar bebegım su an 80 günlük havalar ısınmaya başladı. Alısverıs yapıcam ama kısa kollu gıydırsem mi gıydırmesemmi bilmiyorum annem ben size gıydırmedım bı sene dedı. Sürekli üşür diyor herseyde zaten 😅 ama hazıranın sonunda 4 aylık olacak. İsilik falan da yok evımızde sıcak ama korkuyorum hasta olursa dıye zaten aşırı gazlı üşütür mü ki dıye 🤷🏻♀️. Tecrübelerinizden faydalanmak ısterım. Yaşadığım şehir Konya. Bunu da belırtmek isterım şehirlere göre aylardaki sıcaklık farklı 😊