SelmaSefaFatih Ne zaman destekli oturtmaya başladınız kızlar kaç aylıktı bebişler benim oğlum 3ay 21günlük ikimizde çok sabırsızız🤭
Ikrazumra19 SelmaSefaFatih 4 aylik oldugu gun basladik hafif hafif destekli ama tabi 2-3 dakikayi gecmeden
Selin39 SelmaSefaFatih ben 4 buçuk aylıkken kısa süreli Destekli oturtmaya başlamıştım şuan çok erken daha sizin için
PortakalliKahve SelmaSefaFatih kucağımda 15-20 dk oturtuyordum. Süreyi gittikçe arttırdım. 5 aylıkken mama sandalyesinde oturtmaya başladım (doktor tavsiyesiyle)
Erdemvenannesi SelmaSefaFatih Ben de bebeğimi 3 aylıkken destekli oturtmaya başladım. Çocuk doktoru kafasını tutabilen çocukları kendinize yaslayıp oturtabilirsiniz diyor
SelmaSefaFatih Erdemvenannesi benimde bebeegim kafasını tutabiliyor zaten yattığında kendini kaldırmaya çalışıyor ellerini tutunca kalkıp oturuyo 🤣
ikizlerinannesi2985 SelmaSefaFatih 4,5 aylıkken yastıklarla destekleyerek 5 er dakika oturtmaya başladım günde 3 defa falan öyle oturtuyorum, bazen de kucağımda oturtuyorum alıştırmaya çalışıyorum
ikizlerinannesi2985 SelmaSefaFatih o aylarda hep öyle oluyorlar☺️Benimkiler de kalmak isterlerdi, kalkamayınca da ağlarlardı😍 şimdi destekli oturtunca direkt mutluluktan gülüyorlar😍
SelmaSefaFatih ikizlerinannesi2985 Ay evet o mutluluğunu görmek için sabırsızlanıyorum çok güzel Bi duygu 🥰
Esin12121212 SelmaSefaFatih desteksiz de olsa çok yanlış 6.aya kadar bebekler otutturulmaz vücutları şekil aldığı için 6.ay en idealidir