Hanımlar bebeğimin 11 aylık olmasına 1 hafta var.. biberon almıyor. Nuk markasının ağzı kapaklı vakumlu bardaklarından aldım ondan da su içemedi.. normal bardaktan içiyor ama döke döke.. bir de öyle cok içmiyor sadece 2-3 yudum.. ne önerirsiniz? Neyle su icirebilirim?