1prens1prensesannesii Kızlar oğlum yürüyor fakat sol bacağı dışa dönük gibi oluyor ama ayağını içe atıyor. Çarşamba günü kontrolu var götüreceğim ama normal mi acaba düzelir mi?
GoGirl 1prens1prensesannesii oglumda ice basiyor 2 yasina kdr gecer dediler bakalim w oturmamasina dikkat edin
Cheddar GoGirl içr basma dediğiniz topunun yanına mı basıyor yoksa ayak parmakları birbirine bakarak mı adım atıyo?
GoGirl Cheddar düz taban olmasi da ice basma yapabiliyormuş ama anne karnındaki durustan dolayi oluyormus genelde bakalim insallah düzeltir bizimki de
Cheddar GoGirl ayakları düz basıyo ama yan topuğuna basarak atıyo. şuan 21 aylık oldu kafama takmaya başladım ay sonunda bi götürücem ortopediye. Araştırdım da ilk 3yaş düz tabanlık normalmiş. En azından yapılacak bişey varsa egzersiz vs öğreneyim dedim
GoGirl Cheddar ben de ortopediye goturdum aynen su an bekleme asamasi bir tedaviside yokmus ama egzersiz olabilir belki
Zerya Cheddar merhaba acaba çocuğunuzu ortopedi ye götürdünüz mü benim kızımda da var da çocuk doktoru ortopedi görsün dedi
Eliffnurr benim oglum 4.5 aylık bende o şekilde. Olduğunu farkettim dediğiniz gibi anne krni pozisyondan dolayı yazıyı nette doktora götürmeyi dusunuyorum haftalık alçı ile duzelliyor diye yazıyı nette ama düzelir mi zammanla bilemedimde