Kızlar ya bebeğim dört buçuk aylık çok fazla ses çıkarmaz . Mesela bir hafta çığlık bir hafta tamamen susar . Yanı öyle aşırı sabahtan akşama kadar ses yapan bir bebek kesinlikle degil . Gün içerisinde belki bi kaç dakika o da bazen . Sizce bunun dil gelişimi ile bir alakası olir mi? Yanı mesela böyle olup da erken konuşan çocuklarınız oldu mu ? Veya geç konuşan ?