Kızlar 38 günlük bebeğimiz son bir haftadır asla durmuyo, sürekli ağlıyor. Gazıda çok var. Gaz şurubu kullanıyorum ama kısa sürede rahatlatmıyor yinede.Doktor bi hafta on gün süt ürünleri tüketme sindiremiyor mu acaba deneyelim dedi. Böyle birşey yaşayan iyi gelen var mı acaba? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız