RuzgarMommys bizimde öyle 5 aylıkken meme reddinden dolayı ek gıdaya başladım tadım olarak 6 aylıkken diyet bozdum 6 buçuk aylıkken bebeğime yoğurt verdim sadece gaz ve bı sure pişik yaptı oda geçti yavaş yavaş kendimde diyet açıyorum. Her açtığımda gaz oluyor sonra geçiyor 7 aylık oldu belki 8 de tamamen bizimde geçer.