Sadebiri teşekkür ederim bakayim buna da ☺️
Kahveliseker Rica ederim😊 Ben memnun kaldım çokta rahat beni ve bebeğimi rahatsız etmiyor🤗
SedaMeyra bana rahatsiz edermiş gibi geliyor analık işte 🤭
Kahveliseker hayir cok rahat hem bebek ocin hem anne icin ben cok memnunum