Ayscllb Kayram64 tabiki gönderirim ama kargo fiyatı yüksek tutarsa karlı olmaz , o yüzden yakında oturan varsa veriri diye düşündüm
Yibo yuksekipek ben 7 ay boyunca kullandım yeni bıraktım ek gıdaya geçtik diye bana faydası oldu önceleri günde 3 kez içiyordum sonra aklıma geldikçe içtim
Umutalim 18günlük bebeğim var sütüm yok malesef beş gün oldu kulLNıyorum bi fArk göremedim iki göğsten 20cc süt cıkıyor humana dışında tahin pekmez yiyorum anason rezene kimyon çayları hergun ılık duş alıyorm ama sütüm yok inş sizde işe yarar
yuksekipek Umutalim insallah canim benimde 1 hafta doluydu goguslerim simdi 10 gunluk oldu sanki bi anda bosaldi gogudlerim bnde bu cayi deniyim dedim
DoganurcaN zeynepbalci yoo gerçi ben baharatlı acı ne yersem yiyim tadını sıkıntı etmiyo bebeğim, azcuk obur da🌝
Duriskonunannesiii yuksekipek su ve yeme içmene de dikkat et her bünyede farklı olabilir kaç gündür doğum yaptınız
yuksekipek Duriskonunannesiii 3 litre su iciyorum 3 ogun yiyorum sanki goguslerim bi gunde terbiye oldu o ilk gunlerdeki doluluk yok 10 gunluk olduk
Duriskonunannesiii yuksekipek zaten ilk günlerdeki gibi olmazki taş gibi olması dolu olduğu anlamına gelmiyor zamanla kanallar genişliyot düzelşyor o sertlik ilk süt dolduğunda taş gibi olur yumuşak göğüs boş demek değil bebek emdikçe süt üretir
Duriskonunannesiii tontisbebegim gaz yapma konusunda ben de emin olamadım zaten bebeğim kolikti ne yesem o ara gaz yapıyordu onun yanında bol bol rezene içiyordum rahatlıyordu
yuksekipek zeynepbalci hayirrr gaz yapmiyor 4-5 gündür demleyip yapiyorum icine birazda rezene atiyorum ben süt yapiuor gercekten
zeynepbalci yuksekipek ya çok sevindim adınıza ben de sipariş veriyorum o zaman hemen umarım aynı etkiyi alırım 🙏🤗