Merhaba, ben de oglum 20 aylikken biraktirmistim. Aktarlarda aloevera tasi denen bir tas (sari sabir tasi da deniyor) satiliyor. Bu tasi islatip meme ucuna surdugunuzde kekremsi bir tat oluyor ama goruntusu seffaf. Oglum bir kere emmeyi denedi tadini begenmedi. Sen artik buyudugun icin sut bitti dedim. Bir daha emmeyi denemedi. Tavsiye ederim. Bir de birakinca bir kere sagim yaptim sonra yapmama gerek kalmadi. Cok fazla sagmadan gogsu rahatlatmaniz onemli.