Kubracvlk Kızlar bebeğim 1. Ayından beri dili hep dısarda duruyor uyurken sadece içerde sizce neden oluyordur artık korkmaya basladım 4 aylık suan ama hala aynı . Dili büyük diye düşünmeye başladım ama uyurkende cıkarması lazım sadece uyanıkken böyle 😥 Dil dışarda sorunu olan varmı yada gördünüzmü nezaman geçcek
Kubra34 Kubracvlk Dil büyüklügüyle alakalı degil 😊Benim kızım da hep dili dışardaydı salya durumundan kaynaklı oluyor sonra kehribar kolye aldım 5.ayında dil içeri girdi salya gitti 😊
Kubracvlk Gunayim ama benim kızım uyanıkken hiç içeri sokmuyo hep dısarda iki dudak arasında yani komple cıkarmıyo ucunu😂 sanki ağzına sığmıyo gibi
Gunayim Kubracvlk ya benimdi dogdugundan beri bogleki esimde dilini suretli cikarir bir is yaoarken zorlanirken falan🤣🤣😂 ona yorumluyorum babasina cekmis) dogar dogmaz dili disardaydi
Kubracvlk Kubra34 nerden aldınız kehribar kolyeyi instgramdan falanmı birde ben korkuyorum çekip alır boğazına kaçar diye
Kubra34 Kubra34 yok sosyal medyadan almadım tots more internet sitesinden aldım bir sorun yaşamadık biz😊
Kubracvlk Kubra34 valla aldım kolye inşallah işe yarar cok dua ederim psikolojim bozuldu hiç içeri girmiyo dili😊