Merhabalar herkese
Benim bir sorum var. Biz şu an park yatak kullanıyoruz içerisinde de ara kat için aldığım ince yatak var. Sizler park yatakla seyahate giderken ince yatağı da alıyor musunuz nasıl yapıyorsunuz? O ince yatağı da arabaya nasıl sığdıracağım bilemiyorum. Bebeğim yüzüstü uyuduğu için gittiğim yerde kalın battaniye sermek riskli olabilir diye düşünüyorum sizler nasıl yaptınız?