Kizlar 1 aydır nerdeyse idare ediyordum açma kapama tuşu açılmaz oldu eşim sürekli üstü o elektronik kısmı açıp eşim aciyoedu bı şekilde geliyordu ekranı çalışıyordu bugün sabah elektrik gitti geldi bı müddet bekleyip makineyi açtım bı koku gelfi yanık kokusu eşim de eve yakın yerde çalışılıyor hemen aradım geldi 😳 kokuyor evet dedi farkındayım dedim 😆 bugün makine bakicam 9 kilo oneribileceginiz makine önerisi alırım eskisi 7 kiloydu 🙄 Hotpoint Ariston eski markası