Merhaba arkadas lar bugun asıya gttık bız 4 ay 13 gunluguz ve sadece mama ıcıyor uz. Ebe dedıkı ek gıdaya baslayabılırsın dedı mama ıcen bebeklerin sindirimi daha kolay olur dedı bızım gıbı bu aylarda gecen oldumu bana bıraz kucuk gıbı geldı daha da fikri olan var mı