Ne kadar yargı dağıtmayı seviyoruz yahu kadın annesi siz biz kadar biliyor kemerin bağlanması gerektiğini. Belli ki öyle olması gerekmiş öyle yapmış ve şuan çok pişman ne gerek var kemer taksaydın demeye🤷🏻♀️
sen bi acile götür annesi, film çekerler bi bakarlar. Sonrası için seni zTen bilgilendirecekler, endişe etme. Olanla ölene çare yok insanız başımıza her şey gelebilir. Bu olacakmıştı ve kemerin bozuk olması gerekiyormuştu demek ki.