birmelekannesi2 Arkadaşlar bugun hamıle oldugumu öğrendim 13 haftalık, kızım 12 ay 13 gunluk ilk dogum sezeryan dı, ıkı dogum arası kısa olan varmı dikişlerde bir sorun oluşuyor mu
Ikrazumra19 birmelekannesi2 benim ilk kizim 13 aylikti hamile oldugumu ogrendigimde 2.yi dogum yaptim simdi 1 yasinda sezeryan dum korkma hic birsey olmuyor ben 3.mattan merdivenlerde indirip cikariyordym
birmelekannesi2 Ikrazumra19 pekı dikişlerde doguma yakın agrı felan oluyor mu canım ben birazda ondan korkuyorum açıkcası birde kacıncı haftada ıkıncı dogumu yaptın
Ikrazumra19 birmelekannesi2 yok canim hic agrim filan olmadi gayet normal ilk hamilelik gibi gecti 38+2 de yaptim 2.yi