Ogretmen17 Bebeğim 2 buçuk aylık. Nesneleri ve bizi gözleriyle takip edebiliyor. Bazen göz kontağı kuruyor bazen kurmuyor ama bir şey anlatınca dikkatle dinliyor. Agulama tarzı şeyler yapmıyor yapsa da çooook nadşr. Öyle gülücükler saçmıyor etrafa çok nadir gülüyor. Yüz üstü yatırdığımda başını kaldırıyor ama sırt üstü yatırıp ellerini tuttuğumda başı aşağıda kalıyor.bu arada kafası büyük 41 cm. Sizce tüm bunlar normal mi ? Oyuncakları tutma da yok bu arada ama yıkarken banyo filesini tutuyor emerken saçımı tutuyor
Tosbikim_351218 Ogretmen17 hepsi normal daha 2.5 aylık bebek oyuncak nesne falan tutamaz benim kızımda öyleydi filesini tutardı battaniyesini tutuyo çekiyo bazen başka bişey bekleme 😂2.5 aylık bebek bi De elini ağzına sokar bu kadar
ATC Ogretmen17 kız benim 2 ay 10 günlük oğlumu anlattın şu an yüz üstü koymadjm hiç digerlerinin aynısını yapıyor demekki normal 😊
Arven10 Ogretmen17 ahaha 😂 biz anneler alemiz gerçekten henüz 2,5 aylık bebeğiniz çok normal oyuncakları tutamaz başını tam tutamaz gayet normal gelişimi annesi🧿 yüzüstü bırakın bol bol tüm kasları gelişmesi için iyi olur 😊
Mom06 Ogretmen17 canım benim kızımda 2 aylık agulara 1 bçuk ayda basladı gülmelerede tam tutamıyo dediğin gibi oyuncağı falan kendi elini tutuyo battaniyeyi tutuyo fileyi tutuyo normaldir her bebek bir olmaz kalça çıkıklığına götürdğünüzde doktora sorun aklınız takılmasın
Kvncprns Benim oğlum 7 aylık ve o dönemde yaşadığım şeyleri yazmışsınız. Gülerken çok nadir görürdüm mesela aguda hiç demedi :) oyuncaklarıda 4. Ayda kavramaya tek eliyle tutmaya,5. Ayındada tamamen tutup bir elinden diğer eline götürmeye başlamıştı sizin için çok erken bir durum o endişelenmeyin ☺️
Ogretmen17 Kvncprns Tosbikim_351218 tostikinannesi Arven10 Ay içimi rahatlattınız teşekkür ederim 🙈 artık o kadar kafayı yedik ki eşimle çocuğu sabahtan akşama kadar gözlemleyip bunu niye yapmıyor dşye kendimizi yiyoruz 🙈
tostikinannesi Benim kızım 2 ay 21 günlük.Agu sesleri çıkarıyor.Sesli gülüyor artık.Göz takibi bayağı iyi.Oyun halısındaki oyuncaklara bakıyor.Onunla konuşunca gülücük atıyor.Ama bebeklerin gelişimi değişiklik gösteriyor.Bir de kız çocukları erken güler diyorlar😊Maaşallah hepsine de nazar değmesin.